JULAFTON!

Oj vilken underbar morgon. Klockan strax innan nio (ja det blev en liten sovmorgon) knackade min lillebror på dörren och då var det dags att väcka min äldre lillebror. Sedan drog vi på oss varsinn morgonrock och gick ner och öppnade paket som låg under granen. Jag fick två stora godispåsar och en solotidning (som jag väntat med att köpa pga jag inte fick haha..) sedan hänger det chokladklubbor i hela granen och varsitt kuvert :D

Vi fick även två större klappar som var till hela familjen. Ett - ett spel! ;) Hur kul som helst. Och det andra överraskade pappa med, haha, en ny fräsch läcker dammsugare! Hur bra som helst. Den är tom. lila :D haha, jag gillar det!

Nu har vi precis kikat på julkalendern och tillsammans har vi spelat spelet. Frukost blir nästa aktivitet. Jag har redan fått i mig tomteskum! ;)

Malin spelar spel:
Nämn fem berömda teaterpjäser: (på tio sek)
"Mamma Mia, Pippi Långstrump, Katt- nej vad heter dem ENGELSKA skriker min bror, haha CAT! sedan kom jag inte på någon mer, men då gjorde oscar ett steg med handen "JAAA: SCHACK haha," Nej nej "BONDE" haha, skrek jag man blir ju så stressad "NEJ ENGELSKA" skrek min bror, jag bara "BOND" haha, dödsgarv.. Sedan kom jag på att han var ute efter Chess. AHAJA: kul har vi hela familjen.

Nu ska jag äta frukost gånger tusen,.

GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN LILLA MIG!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0