Nighttalk

Haha, här sitter vi nu, jag har dragits till de äldre tydligen, Jag, Victorias (k) mamma och Emmas mamma i köket och diskuterar. :) Det är sjukt. Klockan är mitt i natten men jag har faktiskt inte tänkt på att lägga mig ens. Så skönt att bara vara, imorgon gäller det. I alla fall sitter vi här och pratar sådär trevligt, äter mandariner (vi köpte 3 kg sådana idag) och bara njuter. Nästan. Jag sa precis till att såhär kan det inte se ut och genast fick min faster upp tempot och började städa. Haha, vi båda bara sitter där och tittar på när hon städar ut och rensar frys/kyl KLOCKAN 23:22 på natten? Detta är sinnes alltså! Den dagen min mamma skulle göra det, då grisar kan flyga alltså!

Jag fick förresten eget toapapper. Jag VÄGRAR ha ett sådant där mjukt som är så fruktansvärt mjukt och allt: det är hemskt. Varför ha mjukt när man kan ha HÅRT? haha, sjukt sjukt. Mycket mycket bättre.

Top Model; Vad säger vi, vilken är DIN favorit?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0