Torsdagsmorgon med julkalender

Oj, jag är verkligen trött, det kan du skriva upp. Sov i soffan och sedan klockan 7 var det bara att vakna till. Vi såg på julkalendern för fulla muggar och det är mysigt faktiskt. Efter det såg jag nyhetsmorgon, gick inte ett steg utan låg orörlig och bara tittade, alldeles nyss klev jag upp. Det behövdes. Nu blir det dusch, påklädning och sedan frukosttime. Efter det staden idag igen :) Mys. Jag har jordens bästa dagar, hinner med så mycket ändå.

Jag tycker verkligen att huvtröjan för gift of the week imorgon är ruggigt snygg. Är det värt att vara där i tid? Det känns som det. Bra att ha en sådan tröja också, någon gång kanske? Jao. Igår köpte jag förresten de sötaste örhängen jag sett. Ett par kristallhjärtan och ett par stora löv. Det gillas verkligen. Kan ju faktiskt skrapa ihop lite grejer jag köpt hittills här, för kamera har jag inte ännu, eller jag har en och har tagit bilder, men tyvärr får jag INTE in dem!

- Jeans, cheap monday
- Tshirt, passion for fashion :)
- Tshirt igen
- En oversize tee kortare modell
- En plånbok från monki (jaa, jag fick inspiration av en brud i Övik, var tvungen att köpa den, dock i svart!)
- Den där korta magtröjan som är fadead från monki. Gillar den skarpt. Dock måste jag köpa något att ha under
- Armband, örhängen ggr 4 par och hårspännen
- Örhängen igår
- En julklapp
- En grå fodralkjol och en grå kortare tee, men lämnade tillbaka dessa


Nu har precis Vickis klivit upp. Det är verkligen på tiden kan man säga :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0