DAGENS:

Gårdagen blev inte riktigt som den tänkt bli faktiskt. Vi hyrde film, javisst! Och köpte smågodis, javisst! Men sedan somnade jag direkt efter filmen och sov därefter hela kvällen. Tråkigt sådär på en lördagskväll! Men men. Filmen var ingen hit alls - allt om min buske. Så otroligt dålig! Inte bra någonstans och jag förstår inte heller varför vi hyrde den, jaja. Sluta deppa börja peppa!

Outfit
- Ljusgrå leggings/tights
- Vit tisha - ginatricot
- Sjal, indiska
- Uppsatt hår och lugg

Dagens kap
- Nyinkommen klänning från h&m. Otroligt vacker!

Det roligaste idag var när vi fick punktering på bilen. Oj vad jag skrattade, men det gjorde INTE Victor alltså. Haha, och jag som är såå smart passade på att reta honom extra mycket, vilket absolut inte var populärt när solen hettade och humöret kanske inte riktigt var på topp.

Istället bjöd jag på korv med bröd på kvantum. Vilket jag egentligen inte hade behövt. För både Victor och jag var fortfarande hungriga så när vi kom hem åt jag två till och Victor tre. Vi grillade även här :P Efteråt jordens godaste glass i strut. MUMS!

Bilder imorgon!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0