MIDSOMMARBLOMSTER

Vilken ljuvlig dag. Strålande sol var det verkligen och det var hur mysigt som helst ute i stugan. Satt nere vid bryggan och åt jordgubbar med grädde. Lovely! Hoppade studsmatta som alltid och egentligen åt vi bara hela tiden. Först midsommarlunch när jag anlände vilket var efter fyra eftersom jag slutade att jobba klockan 15 och sedan åt vi efterrätt, godis godis och godis och klockan strax efter nio middag som var alltifrån hamburgare till kyckling och fläskfile. GOTT! Efter detta åkte vi förbi en fest men skippade den efter ett tag och åkte runt i staden sedan hem för att mysa. Victor och jag har bott i hans mammas hus hela helgen för oss själva. Så värt det :)Tack för en underbar helg med dig, min älskling och pojkvän. Du är Allt.

Kommentarer
Postat av: victor

Och jag älskar dig gumman ;)

2007-06-25 @ 21:16:17
Postat av: victor

Och jag älskar dig gumman ;)

2007-06-25 @ 21:16:33
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0