IDAG;

Vad trött jag är nu, och det är seriöst! Igår var det hemma hos mig mys och jag blev klippt av mor, klippte henne också faktiskt. Sedan sov Victor och jag - tidigt. Vaknade upp idag och åkte iväg till skolan, skjutsade mina bröder också till deras skolor. Första dagen med lektioner på TRE veckor. Otroligt faktiskt, ovant - Absolut! Hittade inte riktigt min skåpnyckel så imorgon börjar jag seriöst, men då slutar jag istället efter TRE lektioner. Idag åkte jag hem till mig eftersom jag hade tandläkartid, men jag ringde och avbokade den pga. feber och annan sjukdom. KUL LIV? Iallafall har vi laddat upp och ätit massor med godis ikväll - fyra för tjugo! Det gillas - hur billigt som helst. Köpte även några godispåsar, bara för att...

Imorgon har Victor lovat mig en sväng på stan, var så längesedan man besökte city här på hemmaplan, inte för att jag ska köpa någonting och inte på något annat sätt heller. Men kul ska det bli, det kanske blir fika också? Ja tack gärna.

Nu är det HOCKEY på tv:n, MODO ligger under med 2-0 ILLA!



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0