FÖR VI ÄR KÄRA ÄN

image805

Kommentarer
Postat av: ella

du borde verkligen blogga mer, man tappar intresset. synd för din blogg var riktigt bra förut.

2007-05-18 @ 17:57:37
Postat av: Realist

Men snälla Ella! Ska hon tillbringa mer tid framför datorn än med hennes pojkvän? Det känns som om du är en sådan som gör det. Eller du kanske inte har någon pojkvän.. Gå ut med dina kompisar istället. Då kanske du träffar någon så du slipper sitta framför datorn!!

2007-05-19 @ 12:31:31
URL: http://getalife.com
Postat av: ella

HAHA! du är verkligen skrattretande. jag har en pojkvän sen tre år tillbaka & vi lever ett underbart liv tillsammans. jag tror inte att du behöver säga åt mig vad jag ska göra. sen så får man inte komma med synpunkter?

2007-05-19 @ 13:06:44
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0