Malin = Ett blivande Tennisproffs?

Jag känner mig riktigt duktig, verkligen som om jag var en av dem, när jag stod där på läktaren och tittade på när min bror var och tränade. Han tränade ensam med tränaren, haha, inte en kotte till var där på hans plan, däremot en hel del andra i lokalen så det var kul. Mitt huvud åkte fram & tillbaka och medan det gjorde det insåg jag att det här kanske e min grej ändå. När jag var mindre spelade jag lite tennis då och då när vi var ute med husvagnen, pappa ville satsa stort på mig och jag fick racket med fodral och allt. Det var nog det sista jag gjorde inom min tennistalang. Tror jag? Sedan dess har jag inte spelat en gång men däremot velat. HUR KUL ÄR DET INTE? jag var så taggad så när jag satt och tittade på idag. Jag tror på mig själv, jag kan vinna wimbledon? Ja verkligen.

Som uppeppning (?) till detta åkte jag och Edvin till kvantum och köpte varsinn godispåse och två filmer. Nu laddar jag inför Båstad 2022.


Ni kommer väl för att se min debut?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0