Söndag

En helt underbar dag, eller den skulle varit hur bra som helst om jag visste att jag är ledig någon vecka eller så framöver. Det känns drygt att veta att jag ska jobba nu 12 dagar i rad. Men så är livet när man inte går i skolan längre. Faktiskt. Samtidigt saknar jag skolan också. Faktiskt.

Är såå taggad till ensam mamma söker nu. Oscar och Victor är delaktiga men inte fullt lika taggade. Victor spelar nämligen på min mobil, det händer INTE dagligen om jag ska vara ärlig.

Det absolut godaste jag ätit idag är förutom maten, biff - sås - potatis, Chokladtårta. Och jag tog inte bara en bit utan TRE normalstora tårtbitar. Det gillas! Jag kunde inte låta bli. Jag ÄLSKAR kakor. Har fått kakmani faktiskt, igår köpte jag TVÅ stora cookies till en låda glass och faktiskt likadant i fredags. Kan inte hjälpa det. Gott har det varit i alla fall :D NUUU börjar det! Ska börja skriva lite mer dagboksinlägg nu.. Ja det ska jag!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0