meandmydearcustomer

Jag och en ung man mittemot i kassan:
Malin: säger summan och efter detta Har du clubkort?
Honom: Nej!
Malin: Är det något du är intresserad av att skaffa?
Honom: Nja... asså.. neej... eller..
Malin: Ja men det är klart att du ska skaffa ett sådant!!!
Honom: Jaa, jo, kanske det.. om det går snabbt.. Jag har bråttom!
Malin: Men så underbart, det går hur snabbt som helst! (Jag låter verkligen övertygande och egentligen går det inte hur snabbt som helst att fylla i denna!)
Här ringer det till honom och det är nu jag inser att han faktiskt är väldigt stressad..
Han fyller i och jag håller i papperet medan han snackar i telefonen..
Jag babblar på om alla förmåner och liknande med detta kort och inser efter 20 sek att han egentligen inte har lyssnat på en enda fras..

Malin: Så behåller du detta, det fungerar som ditt tillfälliga clubkort till dess att du får hem det andra på posten.
Honom: Fortfarande i telefonen..
Jag får här ingen kontakt men jag lider med honom eftersom jag tvingat på honom detta. Haha, det är nu jag börjar att få dåligt samvet. Han lägger på och det ringer igen...
Honom: JAAA; Alltså jag är lite uppehållen här.. håller på att fylla i...
Malin: Förlåt!
Haha, alltså stackars man, till slut har han fyllt i hela,
Malin: Namnteckning och datumet är 14e idag.
Honom: Skriver in namnteckningen... Vilket datum sa du?
Malin: 14e. Tack så jättemycket!! Så behåller du denna, kom ihåg det! Använd den?
Honom: Vad är det här då?
Malin: Men det är ju ditt tillfälliga kort..
Honom: Jajaja.. springer iväg..
Malin: TACK SÅ MYYCKET ÄN EN GÅNG!

Haha. jag är en hemsk människa och tvingar på personer allt och inget.. "Alltså du är ju galen, Malin" fick jag höra sedan. Jahapp! Haha..

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Haha.. Har också varit med om liknande ;)

2008-04-14 @ 23:11:56
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: MALIN

Anni Honey: Haha.. men det är ju allt för kul egentligen :) Det ska va vi det!

2008-04-16 @ 12:50:53
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0