thanks

image2324
Jag hittade mitt tackkort här på datorn, så kul det var. Vilka tider. Ni som tar studenten i sommar, kom ihåg att ta vara på varenda sekund. Jag menar allvar. Det är en magisk känsla. En verklig magisk känsla. Däremot balen, den är väldigt överskattad. Hur många tusen la man inte ut för ett par fjuttiga timmar när man ändå bara var trött och hade huvudvärk efter all stress?

1. Lägg balen en vecka FÖRE studenten istället för dagen efter.
2. Köp ALDRIG en klänning för flera tusen, min sydde mormor och hon är världsbäst!
3. Kom ihåg att äta mängder innan balen, du får inte maten förrän sent sent sent på kvällen, jag höll på att avlida.
4. Ha INGA förväntningar.. det är bättre att bli positivt överraskad!
5. Skratta och ha KUL. Det är trots allt DU som blivit stor och gått ut skolan. Njut!

Btw. Jag kan tyvärr inte skriva mess... så ni vet. Kul att de LAGADE min mobil. Inte.


Kommentarer
Postat av: V

tja..söt du e på bilderna =)

tänkte bara fråga..det fanns ett mimmi linne tidigare mä i din blogg..finns den kvar på hm i sthlm tror du o i såna fall vilken avdelning e den köpt?

o så en annan fråga..i flera bloggar har jag sett en blommig tubklänning i blandade färger från hm..den e poppis i olika bloggar..vet du när den kmr in till hm o i såna fall vilken avdelning..

peace V

2008-04-11 @ 10:31:25
Postat av: MALIN

v: Hejhej! För det första tack så mycket :D Vad glad jag blir! Jag tror absolut INTE att det finns kvar faktiskt, det går såå snabbt att det finns inte.. men däremot får vi påfyllningar så att det kan komma in, håll utkik och alla ögon öppna! Det är köpt på divided!

Den blommiga tubklänningen (med knappar vaa?) isf är den från trend och har inte kommit in i butik ännu, vi vet faktiskt inte när den kommer så även här - håll utkik! :)

2008-04-11 @ 11:24:13
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: sush

Åh vad kul, längtar till studenten:D

2008-04-11 @ 11:30:08
URL: http://tjofflamoj.blogg.se
Postat av: Karro

Vad fin du var :)

2008-05-09 @ 09:58:36
URL: http://www.ikarolineshuvud.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0