22:oo



Idag var det clubdag som sagt och vi hade dessa vackra tröjor på oss (läs: ironi). Okej. De går an. Men jeans till?? (Det är mina nya). Jag bär ALDRIG jeans och frågan är egentligen bara varför. Egentligen är det inte så farligt som jag alltid trott :P haha.. men i alla fall.. jag kände mig som på högstadiet igen. Jeansen tid. ALLA bar diesel, lee, levis, crocker.. you name it.

Här sitter jag nu, lagomt trött.. Med min nya sjal (ja, den är större än ett hus) och jordens snyggaste jacka till detta. Kan det bli bättre? (ja, jag skulle haft ett par skinnhandskar med högt skaft till)

Ja, som sagt, trött var namnet..

Den är inte bara assnygg, den är het också ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0