Hej Lista.

Låt du hörde: Majesty
Film du såg: Hela OC boxen, ungefär
Mat du åt: Godispåsen, den var INTE liten
Kram: Frida på jobbet :D:D
Puss: jjjj.
Fest: Hela förra veckan var en fest för mig
Känslan: Romantik
Ilska: REGNET? nej man ska inte vara arg på vädret faktiskt, det tjänar ingentill till
Resa: Till skärgården då va?
Glädje: Denna morgon över J:s mess att vi ska till CYPERN!
Dröm: O ja, den minns jag. Ha ha. Jag gillar det.
Boken du läste: Håller på att läsa "vänninorna och kung carl" läser dock aldrig ut den bara
Personen du träffade: Han på telia då?
Personen du pratade i telefon med: Johanna
Personen du fick sms av: Mamsen!
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag kan ärligt säga att jag aldrig gjort det
Gången du var utomhus: IDAG?
Gången du sov: INATT?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vad hemskt, det vågar jag inte skriva, men det var väl när de var här i juni?

Kommentarer
Postat av: strage

haha skämtar du.. vad hände med turkaranas underbara land då? =) Bra val av er.. man kan lika väl åka till västkusten istället för till turkiet.. men cypern är sjukt bra!

2008-08-07 @ 19:57:07
URL: http://jonasstragefors.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0