Idag har jag minsann

.. städat och städat, bytt lakan, dammsugit, skurat, rengjort hela badrummet, skrubbat på bänkar, diskat, dammat, skurat inne i micron (för att en viss brud vid namn som börjar på JO brände sönder bullar därinne och det har luktat sen dess, men det är lugnt gums, du är förlåten) skrubbat på spisen, tatt undan alla grejer som legat framme, provat kläder, cyklat till gymmet, cyklat tillbaka för att det var stängt, åkte och köpte godis istället, sett på fyra avsnitt av OC (ja, jag köpte ettans säs idag! otroligt braa!) och nu sitter jag här. Lovely.

sist men inte minst.. jag glömde säga.. jag ska till CYPERN om mindre än två veckor. HA. Fy vad skönt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vaaa! när sticker du till Cypern? åååå vad skönt för dig! Det är du värd, du som har jobbat o jobbat o jobbat nu... Hoppas vi ses i morrn på vårt älskade hm. puss puss

2008-08-07 @ 19:14:51
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0