Godisätartävling

Jag äter som bekant väldigt mycket godis. För mycket. Därför borde jag nästan ställa upp i en tävling, för när andra efter 200g börjar må dåligt och att spy har det bara börjat för mig. Men idag alltså, fy vale, jag mår illa. Aldrig mer, hur många gånger har man inte uttryckt den repliken? Men jag lovar. Aldrig mer så mycket... Kom precis hem från gymmet och det gick dubbelt så bra faktiskt. Nu har vinden vänt. Jag måste ta tag i mitt liv igen...

Förtillfället dansar och sjunger jag till womanizer. Det finaste man kan ge till en människa egentligen är en skiva med all musik som denne tycker om. Jag fick en sådan i veckan och det värsta är att för varje låt tänker man faktiskt. Illa men sant.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0