Julgranspyntning del 1


Jag kände mig som Rudolf idag när jag pyntade granen, eller ja, det tog ungefär en halvtimme bara att få ut alla grenar men till slut så, ser inte mycket ut för världen än så länge men..

.. den här delen har alltid varit så enkel. PAPPA har ju gjort det. Men idag, alltså om man säger så här, jag och sladdar är kanske inte riktigt jordens mest perfekta kombination. När mamma kommer och hälsar på går hon alltid runt bland alla ställen jag HAR sladdar på och försöker göra sitt bästa för att sätta ihop dem till en finare knut eller tja, vad det nu heter. Men idag gick inte det utan JAG SJÄLV skulle minsann försöka få upp ljusen. Ojoj, men jag fick ju faktiskt ett resultat efter många om och men. Jag är stolt. Till detta tittade jag klart på ensamhemma och lyssnade på celinedions julskiva... och såklart: Åt mandariner. Julens bästa..

Del 2 kommer senare ikväll :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0