När ska den egentligen användas?





Jag blir tokig på plagg som man egentligen inte kan använda till vardags. Jag drog på en helt vanlig baströja under och vips har denna tjusiga blåsa förvandlats till en klänning att ha på jobbet. Har använt den en gång tidigare och köpte den för flera månader sedan. Detta är inte pga att den är ful, ungefär den finaste jag har, utan mer att den är svårburen. Dels pga, modell och färg och ÄVEN för att den ramlar ner hela tiden.. Ja uppifrån då! Helst vill jag inte visa allting..

Men nu har jag den på mig och det känns kul! Idag blir det jobb, jag är taggad! SÅ KUL! :)
Klänning från h&m trend

Kommentarer
Postat av: Rohan

Vilken bra idé att "klä ner" plagg så man kan använda dem till vardags, riktigt snyggt blev det också :)

2008-12-16 @ 09:46:40
URL: http://rohans.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0