Andra dagen på det nya

Yes. Nu är vi inne på den andra januari. Jag tror att jag missade den första väldigt snabbt. Det blev en film på kvällen och sedan somnade jag :P HAHA,

image1782

Haha, Victorias kvällsfika, hon är så grymt duktig den kvinnan! Verkligen! Se bara så fint hon lägger upp och allting.
image1783

Se bara på MITT fina upplägg. haha, men jag har faktiskt en orsak till detta. 1. så otroligt ont i min hals. 2. så otroligt ont i min mage efter allt godis ;) så det fick bli halstablettre och cola. Dock tog jag lite till saker efter filmen, tror jag? ja just det!


Idag sov jag ut till halv tolv och sedan blev det ett bad. Men inte fick man bada ifred. Debbie skriker att hon ska hämta tandborsten och jag själv blev kissnödig. Satte mig på toaletten, Debbie öppnade med en kniv. Victoria tittar in, farmor tittar in! Haha, jag kan inte kissa, Debbie skrattar ihjäl sig för att jag inte kan kissa med tanke på allt liv det är här. "LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS JAG MÅSTE KISSAAA NI STÖR MIG" Jag fick ändå inte ut det, utan lade mig glatt i karet igen.
 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0