Min kjol, min vackra kjol!







Jag är nöjd över denna snygga grymma kjol. Den är helt fantastisk! Mötte upp Johanna på Monki och vi provade den båda två :P haha, "JOHANNA DU HAR JU DEN FEL VÄG" skriker jag till henne i hytten. HAHA, OJ DÅ! Så började vi skratta hahahaha.. Hon är så skön den bruden alltså! ;) hon köpte den inte utan ett par ursnygga chinos fick fylla hennes påse och jag drog denna kjol! Jag älskar den faktiskt! Grymt läcker, perfekt till vår. Och det är trevligt att köpa sådana plagg på HALVA PRISET

Kjol: 150:- (ord. pris 300:-)

Ja, jag provade också de vackra chinosen. Faktiskt. Jag älskar dem! Hade de bara funnits i min strl i de grå hade jag slagit till PÅ EN GÅNG, de var föör billiga och kommer bli så fruktansvärt heta i vår. Drog på mig ett par blå istället och gick och frågade om de fanns i min strl till en som jobbar där. "Men jag ser ju ut som en bonde i dessa" Hon bara "NEJDÅ, med rätt accesoarer till kommer du bli dösnygg" haha, jo tack jag vet att man ska höga klackar till men samtidigt kändes det inte jag i den där blå färgen. Jaja.. Hon försökte vinna mitt hjärta men NEJ jag lade tillbaka dem och blev istället sur på Johanna som råffade åt sig ett par i ljusgrått. De är läckra verkligen!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0