Den är inte bra... men den fungerar hyfsat!

Okej, jag har inte uppdaterat på länge känner jag och det är väldigt länge för att vara Malin, minst sagt! Men datormusen har inte fungerat och inte heller min bärbara på sidan om. Detta har gjort att jag helt enkelt inte orkat uppdatera ett inlägg som det tar timmar att göra. Faktiskt! Nu sitter jag här och den har blivit lite smått bättre om jag ska vara ärlig.

Igår hade jag en helt underbar dag med Johanna i Skarholmen. Solen sken verkligen och det badades, mitt första dopp, okej jag doppade fötterna.. men Johanna var riktigt duktig! Sedan kom Isak dit också och vi alla åkte hem till henne först, sedan handlade mat, pasta med skinksås - UNDERBART GOTT! och åkte hem till mig och lagade det hela. Efter det hade Isak gjort fruktsallad och även rensat jordgubbar till glass och chirre. PLUS naturgodis. Det har blivit min nya last :) Vi såg Hundtricket. Ja, jag var ledig igår. Idag blir det jobb från 13-19:20. Innan dess ska jag möta upp en kvinna på stan och vi ska diskutera litegranna :) Så spännande.

btw. Hundtricket alltså, så skööön film! Jag bara ÄLSKAR slutscenen. Vi var tvungna att se den med tanke på att Isak INTE hade sett den :) haha, galet.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0