Ny dator?

MacBook Air
Idag försökte jag trycka in i Jonas att om han någon gång tänkt att köpa en dator kan han mycket väl få ta min och jag får en ny av honom. EN helt sprillans ny macbook air. Vacker som en solnedgång.

Jag tror inte att mitt förslag var så älskat. Men hoppas kan man alltid! :)

Vi hittade iallafall sjuuukt mycket grejer idag och jag har köpt skor, jeansshorts, bredband (yes! jag får betala dubbelt i hundra månader ungefär.. kul.. NOT!), skäärp och lite till. Nice. Jonas däremot shoppade som aldrig förr. Haha, han vill inte gå med mig på stan mer.. jag bara tryckte på honom.. "Åh, den ska du ha, och den, och den.. och den". Det blev kalas :)

Nu ska jag handla. Ica nästa

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0