anordinarysunday

Söndag. En underbar söndag. Lördag, en underbar lördagskväll. Helt sjukt kul inflyttningsfest, MASSOR med människor där. Sedan blev det besök på kvällen/natten och denna morgon klev jag upp efter fyra timmars sömn och tog mig till mötet med Lovisa, underbar brud det där. Vi satt där och det kom några till också. Efter mötet blev det fika hemma hos oss och sedan åkte jag, Frank och Marcus till centralbadet och tränade först sedan bad bad, ångbastu också, jag kunde inte andas. Haha, sjukt kul! Efter det åkte jag vi alla hem och nu har jag kommit hem från bio. Ps I love you. Underbar film. Underbart budskap. Helt underbar.

Nu är det Wallander med Victoria och Frank.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0