@morning

Gunilla: Malin, ska du inte läsa på vad som får torktumlas innan du slänger in allt?
Malin: Nej nej, det behöver jag inte. Jag slänger in det bara.. Är det något som går sönder har jag fruktansvärt mycket kläder till..
Gunilla: Jaha, jaja, ja som du vill!
efter en halvtimme...
Malin: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, vad är detta för trådar.. KOLLA farmor..
Farmor: Mäh, vad e det?
Malin: Jaa, jag ska lämna tillbaka den på en gång..
Springer upp till Gunilla och skriker.
Malin: Kolla, vad är det där för trådar? Jag ska reklamera..
Gunilla: Men Malin, du torktumlade den där va?
Malin: Mm Ja, det gjorde jag. Neej, jaha, jaja. Det var den det.. Då får jag ju inte reklamera heller.. TÄNK PÅ DET ni där ute.. Har man utfört och gjort skadan själv får man INTE pengar tillbaka. Varför försöker somliga ens? Jag förstår det inte. Sedan blir de arga på OSS istället? What?
Gunilla: Jaa, du måste ju läsa.. Men klipp bort dem..
Malin: Det går ju inte.. Åh vad jag är AARRRG OCH SUR!
Gunilla: Ler mot mig.. Det är du ju inte alls det!!
Malin: HAHA. NEJ!

Hela min bästa spetsklänning, ni vet den från ginatricot,är totalförstörd och går inte att använda, den har resmats upp. Men vad gör det när man är kääär, lycklig, fått en lägenhet, har världens bästa jobb? haha, jag får väl köpa en ny om jag hittar en! Till dess ska jag bara spara denna för att det var den jag hade på mig, at that meating ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0