@tuesdaymorning

Jag är trött, men glad. Jag är pigg, men trött. Jag är allt vad ni inte kan vara och allt jag någonsin kan vara? Huh? Jag fattar ingenting. Hungrig som en get, kall som en anka, snabb som en varg och glad som en åsna. Trevligt värre. Victoria lämnade precis placet. Ute snöar det lite smått.. usch vad kallt! Jag ska cykla. Börjar klockan elva. Ikväll är det gossip girl, sista avsnittet. SE DET MÄNNISKOR!

Nu måste jag sminka mig, som Gunilla säger: "Smink kan verkligen förändra Malin". Happ. haha, hon tycker jag är asful utan, hahaha.. så kul när hon frågade Frank, "Visst blir Malin annorlunda med smink?" "Vaa, Nää, Malin är alltid vacker!" haha.. det är en sann vän ändå. Trevligt igen!

ÅÅh, jag ska blanda fil med kräm & mackor till. SÅ HUNGRIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä du det tycker jag inte alls det. Du är fin i alla former fast, flytande eller gas..så det så!!!!

2008-03-18 @ 21:25:57
Postat av: MALIN

haha, tycker du det? Det skulle vara trevligt att veta vem denne anonyma person är, men tack :)

2008-03-19 @ 20:42:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0