bara fråga på

image2406
Möte under fredagskvällen, seminarium Ulf Ekman...

Jag vet att det är många som undrar och egentligen är det bara fråga. Fråga fråga fråga! Man kommer längre med frågor & svar istället för inga frågor & svar Alls - right? Jag tyckte väl det!

Idag har jag minsann tagit mig upp ur sängen också. Halsen känns lite lite bättre och det är skönt! Dessvärre är jag snorig och grann istället men vad gör det om hundra år? Håll i hatten mormor, jag har lärt mig att snyta mig. Inatt tänkte jag bara nu eller aldrig och drog på, det gick! Hurra! Så många gånger som mormor verkligen försökt lära mig men helt enkelt gett upp. Nu kan jag. Tja... i alla fall igår kunde jag!

Godmorgon alla trevliga! Idag jobbar jag 14-19:20. Vi ses vavava?

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad är det för något?

2008-05-09 @ 09:56:23
URL: http://www.ikarolineshuvud.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0