Comme Des Garcon

Klicka f�r att st�nga bilden
Till er män: Kavajer och kostymer är manligt. Jag gillar den här lite lösare looken, varför ska alltid skjortan vara INNANFÖR byxorna? Det behövs inte egentligen? Och sömmen som går snett över är faktiskt tro det eller ej, en snygg detalj. Ja, jag hissar verkligen den här outfiten från Comme Des Garcon.

Jag har inte hört någonting om hur det går/har gått idag med tanke på att jag bara suttit här inne i lyan HELA dagen, pga. magont. Har så fruktansvärt ont. Ni kan inte förstå. Well, iallfall tog jag mig en tur för att handla mat och det känns bra - nu är allt påfyllt! Sitter för tillfället och kikar på OTH, gamla avsnitten. Hur bra?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0