Jag behöver en expert

Zooma
Den här är väl söt?

Har vart o strosat på stan nästintill hela dagen, först i sthlm och sedan alldeles nyss i Uppsala.. Det är så fruktansvärt roligt att gå runt när julen närmar sig och det är julgrejer ÖVERALLT. Jag ljuger inte.

Men hur ska jag egentligen bära mig åt? Vad ska jag köpa? Hur ska jag pynta? Hur dyrt får det vara? Hur billigt MÅSTE det vara? Vilka färger ska jag ha? När går gränsen?

MAMMA HJÄLP MIG! (hon är expert på detta. Och mormor också, hon får även vara med på ett hörn. Det går i generationer och eh, vilket mattesnille som helst kan räkna ut det, det kommer även jag EN DAG ATT BLI! hjälp igen!)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag utmanar dig! Läs min blogg för information =D Kram!

2008-11-07 @ 19:42:30
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: leia

hihi.....du kanske ska låna min adventsljustake....den är ROSA och suuuuuperfin men passar inte hemma här just nu:(



Kram

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0