Torsdag & regn


Denna morgon vaknade jag upp och det var fortfarande vitt ute.. sedan tittade jag på termometern (tack pappa, bra grej att köpa där!) och det var då 4,7 PLUS. NU är det 5,1 och Regn. På riktigt.

Det är clubdag idag. Be there.

Denna cardigan är fantastiskt skön och har fortfarande inte börjat Noppa sig. Underbart tycker Malin.

Kjolen köptes på divided för ett bra tag sedan, nu är den på halva priset och jag tycker själv att det är ett riktigt fynd såhär i julens tider. Älskar att ha strumpbyxor som blir så när som genomskinliga. Men de går sönder snabbt vill jag lova, en galge hänger fel och dessa rasar samman, men vad gör det om 100 år?

Klockan är även den en stor favorit.

Ett leende på detta och så kan dagen börja. Godmorgon! :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0