De där... och Jag

Två killkompisar (jag vet EJ vilka de är) står i kön och den ene lägger fram sina grejer och jag gör mitt jobb, och säger hur mycket han ska betala.. Den andre blir helt till sig och säger..
"Men vaa.. du köpte ju bara...?"
"Ja, säger den andre, men du vet, kalsonger kostar... och skjortan och ..."
"Ja precis (nu kommer jag in i bilden).. allt här i världen kostar nu förtiden.. och ler såklart"
"Ja det har du nu bevisat säger den andre killen igen.."
"Haha, jag skrattar till, sådär, tusen tack.. oj nej.. alltså.. det kan hända att du fick med dig lite blonda hårstrån, jag har en förmåga att fälla.. " haha.. och de alla skrattar och mina kamrater på min sida disken börjar skratta och jag känner själv att det kanske inte är något sådant en vilt främmande människa vill höra av en blond expedit...
"haha.. men det är lugnt.. det är gratis va?!??"
"HAHA.. JAG LOVAR! Tack igen!" hahaha.. ja


Åhh.. tänk när man ser ut såhär..hjälp.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0