Vilken härlig dag.. nananana..

Okej. Jag är tipptopp. Nästan. Har fått lämna in mobilen igen. Har köpt en ny längre väst. Har skaffat mig en ny klocka. Har träffat en massa goa vänner på stan. Har ätit jordens godaste lunch (kycklingfile med sås och ris). Har gjort ALLT och lite till..

Till och med sagt att jag vill extrajobba på lördag. Det ni.
Och Sofia var inne hos oss. ME LIKE! Den kvinnan är värd allt guld i världen... och alla andra goa kvinnor jag har på mitt jobb. Vad vore livet utan er? Nadanada..

OCH johanna var hos mig idag och jag träffade på hennes syster och jaa.. allt.

PLUS att jag nu lagar chicken nuggets med sås och ris. Jag börjar bli duktig..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0