Yesterday


Godmorgon! Jag har minsann varit uppe bra länge redan.. tog en halvtimmes dusch, matat mina kära tre och även ätit frulle. Ja, jag gick och la mig strax innan halv fem.. :) Johanna joinade men hon drog tidigt imorse till tåget för att bege sig till gbg. Jag hörde inte ens när hon gick.. illa det där.

Victoria och jag var ute igår efter melodifestivalen.. Hon flyttar till London imorgon. Jag kan bara inte tro att det är sant, hur ska jag/vi/alla klara mig/oss kvar här? Buhu.

Klänning från ginatricot, den har fallit sönder.. Örhängen h&m trend

Kommentarer
Postat av: Isak

Din lilla pingla!!

2009-02-22 @ 12:00:08
Postat av: MALIN

Isak: HAHA, men din sötnöt :) tack för samtalet!

2009-02-22 @ 12:04:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: pania

snygga örhängen. Passar dig perfekt!

2009-03-07 @ 23:00:08
URL: http://paniat.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0