08:27 TIME FOR NOW


I planet satt jag och läste.. flygvärdinnan sa till mig trehundrafemtiotre gånger om att "dra in bagaget under stolen framför..." (är det mitt fel att jag hade jordens största väska som inte rymdes under stolen framför???!!) jag försökte i alla fall.. som belöning fick jag en chokladboll... ungefär som när man var hos tandläkaren när man var liten och fick en nyckelring eller klubba. Jag kände mig nöjd.

NU SITTER EDVIN OCH JAG och tittar på tv.. jag har inte varit ledig en lördag sedan.. nä jag kan inte komma på, men det var i somras. Jag vet knappt vad som visas på tv nuförtiden (på lördagar?!) Det idiotiska är att jag ville verkligen sova ut MEN kunde ej, dock är jag pigg. Idag ska vi dra in till farmor i stora staden men innan dess åker jag och mina kära bröder och shoppar. O ja.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skönt att du är ledig nu då! :)

2009-10-17 @ 12:28:24
URL: http://sumo.devote.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0