22:37 LIKE A GREY MATCH



Jag är inte riktigt nöjd över dagens kläder.. Vet inte vad jag tänkte med.. någonting blev fel, halvägs in i självaste påklädnaden.. det kanske var därför jag bytte efter bara några timmar? Jaja, åkte iväg och hälsade på till bibelskolan idag och det var så härligt att träffa alla söta vänner. Mysigt. Skor med kilklack+väska+pälsväst från h&m, lackleggings+jacka ginatricot, tee från weekday..


TACK FÖR GOD MAT OCH HÄRLIGT SÄLLSKAP. Har precis anlänt efter en helkväll hemma hos min älskade faster och dotter. Så mysigt. Den andra kusinen är minsann i Israel, vi skypade och hade riktigt kul också. Underbara tider. Nu idol.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0