12:18 THE WORD OF LIFE

2 KOR 5:17
Alltså, om någon är i Kristus är han en ny skapelse. Det gamla är förbi, se, det nya har kommit.

Idag kändes det verkligen helt fantastiskt bra. "Guds karaktär" var ämnet för dagen och delades upp i tre lektioner. Att lyssna till föreläsningar kan ibland vara jobbigt, man tänker på annat, funderar över jobbet, över olika situationer, MEN att lämna allting till Jesus och bara sätta sig ner till lovsång klockan 8 och fokusera är en HELT ANNAN SAK! Jag kan inte mer än att säga att jag älskar det. Jag gör verkligen det. Gud ska verkligen få använda mig och verka i mig. Amen!

Jag vill med detta inlägg bara fokusera på text och därför finns ingen bild att titta på.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0