09:26 STOCKHOLMS MODEVECKA


1. Svart och vitt, enkelt och rent. Jag gillar speciellt skorna, gubbskor i vitt, tror det blir en riktigt hit. Kragen är stel och visar konturer, armsluten är uppvikta EN gång. Tajta svarta jeans - kan man aldrig få tillräckligt av.
2. Collegetröja under axelbandslös klänning (?) MEN faktiskt snyggt. Tänk på att köpa en lite lösare klänning så att det ryms en tröja innanför. De svarta strumpbyxorna är utbytta till grå, vilket nästan var genomgående i alla moment. Fint tycker jag.
3. Huvtröjan, långa kavajen, långklänningen, synliga dragkedjor - SPARA. Dessa plagg kommer verkligen hålla i sig nästa år också. Grått är en färg som gärna får matchas monokromt dvs. enhetligt i en outfit.
4. Jag har alltid varit ett fan av hög midja så dessa shorts ligger på en köplista hos mig. MINST sagt. Däremot gillar jag inte alls det där med logor på bröstet, de får gärna sitta på en lapp någon annanstans. Svart kavaj som är lika lång till dess att shortsen slutar. I like.
5. Byxorna och skorna. Favoriter. Helt klart. Byxan ska sluta vid ankeln och gör därmed att skorna framhävs på ett snyggare sätt (detta kommer vi även se mycket av i vår!)
6. Jag gillar allt som framhäver nyckelben på herrar OCH denna tröja är en tiopoängare... hålstickad, lagom urringad och perfekt längd. Roligt att se att det faktiskt finns jeans i andra färger än svart till killar.

DENNA VISNING GILLAR JAG VÄLDIGT MYCKET. DESSA PLAGG ÄR UTMÄRKANDE OCH MINA FAVORITER. VILKA ÄR DINA?

Bilder: stureplan.se

Kommentarer
Postat av: NINNIE

Älska cheap monday!!



Bra priser, snyggt , enkelt, stilrent!! Allt i ett!

2010-02-04 @ 13:03:41
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0