10:44POSTKAKANS HÄRKOMST


När jag kommer hem till mitt kära familjehem finns det alltid en risk att jag äter upp allting jag ser, jag menar, det finns mat och goda saker överallt! Godis här och där (jag gillar!) mackor, allt. Ni förstår säkert, jag tror inte att jag är den enda drabbade? I alla fall har mina föräldrar insett detta och istället för att gå bankrutt när jag kommer hem har de nu börjat ta fram saker som är gamla och INGEN ätit upp..
Jag gick alltså raka vägen till kylskåpet i hopp om någonting gott och JA det fanns en stor fet chokladkaka. JA TACK tänkte min hjärna och jag tog ner den. DÅ såg jag att det var samma postkaka som intagit vårt hem 2004. Typ. Ingen har ätit upp den.
"DEN KAN DU FÅ ÄTA UPP!" skriker mamma i glad ton. Aldrig hört henne så lycklig. Tack. Man känner sig älskad.

NU är det såå fint väder ute (under tio minus och strålande sol) att jag ska leta upp lite täckkläder och gå ut. Vad jag ska göra? ingen aning. Jag som ville åka skidor (känner att jag har hela halva Hellner i mig) men de är troligtvis inte vallade, och så vitt jag vet har vi ingen sirap hemma (sunes pappas recept!).

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, kan inte denna snö försvinna så det kan bli vår nu!! :)

2010-02-22 @ 11:41:00
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0