20:24 TOLV TIMMAR SENARE



Idag råkade jag köpa mig ett par skor! Vilka det är får ni se lite senare...

Jag kan inte röra mina ben. Jag kan inte stå upp. Jag kan inte sitta ner. Klockan 07:24 drog jag på mig mina klackar till skor och började jobba.. Klockan 19:15 stämplade jag ut och drog av mig mina söta små klackar. HALLÅ. Tolv timmar. Mina fötter. Mina ben. MIN RUMPA. Jag har ont överallt. Klagomål är inte min starka sida (är hellre glad) men nu har jag ont. OCH DÅ GÖR DET ONT.Jag måste vila. PÅ riktigt. Vila.

MEN MÅSTE TILLÄGGA: Den bästa dagen på länge. Fantastiskt kul! ALLA var så glada. Till slut taggade jag de sista kunderna med att "det är soolsidan ikväll" och alla blev ännu gladare. Det är verkligen solsidan ikväll. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

TACK! :) kram kram

2010-03-26 @ 20:46:14
URL: http://ndotter.se
Postat av: KiZnic - DE SENASTE ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Tänkte köpa =) men blev aldrig några



Ps. SNÄLLA ALLA BLOGGLÄSARE

titta in på min blogg och hjälp mig att få fram årets bidrag i vårens roligaste tävling!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-03-26 @ 21:38:29
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: mams

men vad bra med ett par till. du ser ut att behöva många nya shoes!! ;) Puss

2010-03-26 @ 23:37:10
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0