FOTOKOLLAGE


Ser ni mitt visakort? Well, nu är det som så att det gått sönder totalt i mitten - nästintill. Det är utbucklat, inbucklat, you name it. Vad ska jag nu hitta på för motiv? Tips? Idéer? Kanske en tå? Kanske en struts? Kanske en butik? Åh, det här är kanske det största ilandsproblemet som någonsin existerat. Allt har ju varit så perfekt med mina kort, jag menar, jag har haft samma människa de senaste åren som motiv MEN det känns lite fel när andra frågar om vi är sambos. Ehm. Ja. Så tips?

Kommentarer
Postat av: Mor

En bild på mamma kanske....!!! :P

2010-09-22 @ 07:53:24
Postat av: lindababby

Syskon? Dig själv? Nån fin bild från en utlandresa? Grand Canyon? Svart- vit cool gatubild? Närbild på ett smycka som du alltid har på dig och som betyder mkt för dig? Närbild på ett halsband du fått av din pojkvän.. etc etc.

2010-09-22 @ 10:06:00
URL: http://finest.se/lindababby
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0