SVAREN


MED TANKE PÅ ATT jag har trogna läsare som verkligen är insatta är det roligt att se att så många frågor verkligen kommit upp (att hälften handlar om Daniel visar bara ännu mer på er nyfikenhet) men i alla fall har jag valt att besvara ungefär hälften av frågorna. Ni andra, som inte fått svar, det kommer fler chanser!

VAD TROR DU BLIR VÅRENS STORA TRENDER? Jag tror stort på en massa färg (som jag skrivit om tidigare) men även lyxigt a la helvitt. Våga bli skitig i rumpan! Det är trenden! Tro mig, min mor har sagt att jag verkligen ALDRIG får köpa en vit jacka och jag kommer verkligen ALDRIG göra det heller - hon tror nämligen att den är smutsig efter tre sekunder. Hallå? Jag? Jag sölar ju... aldrig!

JAG ÄR LITE NYFIKEN PÅ DIN TRÄNING, VAD TRÄNAR DU OCH HUR OFTA? Åh vad trevligt. Jag tränar på gym här i uppsala så ofta jag bara hinner. Ibland blir det varje dag. Ibland blir det 2ggr i veckan. Träningen är inte längre prio 1 då jag har så himla mycket annat att tänka på MEN saken är den att jag gör det för att jag älskar det. Våga hitta en träningsform som får dig själv att vilja springa dit varje dag. Då har du hittat rätt!

VEM ÄR DEN ABSOLUT SNYGGASTE KILLEN PÅ DENNA JORD? OCH TJEJ? Jag skulle ljuga om jag inte skrev Daniel, tycker faktiskt helt ärligt att han är fantastiskt snygg (och då har jag en hög ribba så att säga) att jag sedan sa det till honom på detta sätt "Du är snyggare än många.." haha han sa "Malin, det där var inte en så vidare fin komplimang men okej då!" Jag är sämst på att säga fina saker och ge komplimanger. Det får bli ändring år 2011. Sedan tjej, hrm, det är så himla svårt men jag tycker det var så roligt att träffa Linn och att hon är så fantastiskt snygg också så det får bli henne.

DANIEL SOM VAR HEMMA HOS DIG HADE LAGT UPP EN BILD PÅ EN JOHNNY CASH T-SHIRT SOM HAN KÖPT.. MEN HAR DU NÅN SOM HELST ANING OM VAR DEN KOMMER IFRÅN? Åh, jag var tvungen att fråga honom och tshirten har märket "selected" finns på olika butiker då det är flera som tar in det märket - håll utkik eller sök på webben.

VAD ÄR DET FÖR KAMERA DU ANVÄNDER? Jag har precis köpt en ny och använder mig nuförtiden av SONY NEX3kb. Jag har dock inte läst någon instruktion om denna så det ska göras och därmed kanske bilderna blir lite roligare.

VILL DU JOBBA PÅ HM I HELA DITT LIV? minst sagt!

HUR SER DIN GARDEROB UT UPPIFRÅN? Åh vad svårt. Uppifrån är det bara ett rum med garderober, pax, på båda långsidorna. Om jag skulle flytta skulle jag INTE göra min walk in closet på detta vis - då har jag andra planer - men nu idag fungerar det suveränt.

KAN DU INTE VISA LITE BILDER PÅ HUR DET SER UT DÄR DU BOR? Jag har lite bilder under DENNA kategori men självklart kommer jag visa fler då och då. Det ni säger är min lag helt enkelt.

VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA? Jag började blogga för att jag ville vara som alla andra - de andra skaffade ju också en blogg! haha.

HAR DU ALLTID SKRIVIT OM MODE? Nej det har jag inte. Ibland var min blogg som en dagbok och det har ni bevis på om ni kikar i arkivet. Jag har även bloggat mycket om kändisar tidigare.

NÄR DU SVARAR PÅ KOMMENTARER SÅ SKRIVER DU IN MAILEN: [email protected]. ÄR DET DIN PRIVATA ELLER "BLOGGMAIL"? TÄNKTE IFALL MAN KUNDE ADDA DEN PÅ SIN MSN OCH SEN KANSKE SNACKA MED DIG? :) Om jag ska vara ärlig har jag inte varit inne på msn sedan stenåldern så tyvärr, MEN skicka gärna mail om ni vill ha kontakt - jag svarar på alla!

HUR FIXAR DU DITT HÅR? ANVÄNDER DU EX PLATTÅNG VARJE DAG? VILKEN ÄR DIN NORMALA HÅRFÄRG? OM DU FÄRGAR DET VILKEN FÄRG HAR DU DÅ? :) Mitt hår är en galenskap i sig och jag använder dagligen plattång, inte för att jag har lockar i mitt hår utan bara för att "böja" in topparna rätt. Den normala hårfärgen är relativt liknande den jag har nu, kanske bara någon grad mörkare. Tänka sig, jag föddes med ett kolsvart huvud! Haha, mamsen trodde det var ett troll. Det är lite olika men brukar för det mesta använda garnier - även här NI måste använda de färger som passar ER hårfärg annars kan det bli galet? okej?

VILKA BLOGGAR GILLAR DU? Jag har börjat förälska mig i bloggar jag aldrig tidigare trodde jag skulle läsa. Alla "stora" modebloggerskor har helt enkelt bara blivit lite för tråkiga för min smak nuförtiden, tyvärr. Nu kör jag på vardagsbloggar där vanliga och söta tjejer/killar skriver om sina dagliga funderingar och lägger in fina outfits. Det gör mig lycklig.

VAD RÄDDAR DIG FRÅN ATT INTE VARA DEPPIG EN HEL DAG? Jag har världens bästa knep - och jag vet inte om jag vill dela med mig men okej då. När klockan är 6 och man kliver upp, duschar och ändå känner sig helt nere, inte har några kläder att ta på sig och så vidare DÅ tar man fram tv-dosan och ställer sig framför spegeln, skruvar upp volymen till DEN HÄR låten. Tro mig, jag ler varje gång och sedan nynnar jag på refrängen hela dagen lång. Fungerar jämt.

KAN DU INTE BÖRJA VIDEOBLOGGA? HAHA. Njet. Det vågar ni inte se!

HUR MÅNGA BARN VILL DU HA? Jag har alltid sagt 2 stycken. Då har de varandra. Men tänk om min man vill ha 10? Då MÅSTE jag ju föda 10? Och tänk om min man vill bo på en bondgård i Estland? Då MÅSTE jag ju ta mina kläder och flytta med. Det är inte lätt med kärlek men så vitt jag vet är det värt precis allting.

HUR MÅNGA BOSTÄDER HAR DU BOTT I? Jag har bara bott här i Uppsala och hemma i Övik.

VILKA LÄNDER VILL DU TILL? Jag vill till Frankrike, Italien och USA. Vill du följa med? haha.

EN BRA LÄRARE, BERÄTTA! Åh jag hade bara bra lärare - helt ärligt - men min bästa var min svenskalärare som jag verkligen uppskattade. Hon gjorde precis allt för att jag skulle lära mig så mycket som möjligt och det värsta var att säga hejdå till henne på studenten. Så himla underbar. "Malin, vad du än gör i ditt liv, så skriv, skriv av allt du äger och har" och det är ju precis det jag gör. Jag skriver. Jag skriver blogg och jag skriver om kärlek och jag gillar att ni alla tycker om att läsa det.

VAD ÄR VÄRST? VÄRST AV ALLT? NÄR ÄR DET VÄRST? Att känna en saknad och inte kunna bota den med någonting. Att bara skrika ut sin ilska, gråta ut sina tårar och krypa ner under täcket för att inte grannarna ska höra.

NÄR ÄR DET BÄST? När människor får mig att skratta. Jag älskar det. Det får mig att känna trygghet och glädje.

KAN DU GISSA VEM SOM SKRIVER DETTA? Jag har ju bara några tusen att välja på så NEJ TYVÄRR det kan jag inte! haha.

OM DU BARA FICK HA PÅ DIG ETT PLAGG I RESTEN AV DITT LIV, VAD SKULLE DET VARA FÖR PLAGG? Ha, det skulle absolut vara en klänning - passar till allt!

VEM ÄR DIN ALLRA STÖRSTA FÖREBILD? Det har jag skrivit tidigare och det är mina föräldrar. Jag uppskattar de dagligen för deras uppfostran på oss barn, kan man skriva så? Såklart man kan! Jag har heller aldrig sagt emot dem.. tror jag. Eller jo, en gång då jag var 14 år och INTE fick åka in till BARNENS DAG - då gjorde jag det ändå - men då fick jag vara överdrivet snäll i några dagar efteråt.. haha. ANNARS har jag alltid lyssnat på dem. I alla väder. Det värsta är ju att de alltid har rätt!

VAD ÄR DINA STARKA/SVAGA SIDOR? De starka är troligtvis att jag klarar av allt på egen hand och de svaga är väl att jag älskar att klara av allt på egen hand. Tyvärr.

SKULLE DU VILJA HA ETT FÖRHÅLLANDE JUST NU? Jag vet inte. Säger jag JA låter jag desperat och säger jag NEJ låter jag som en omänsklig typ? Jag säger om "den rätte" dyker upp får man anpassa sig då? Deal?

HUR VAR DU PÅ MELLANSTADIET? DEN TYSTA? DEN SPEXIGA? DEN SNYGGA? Jag var den pluggiga! Och jag ville alltid ha nya kläder. Jämt. Shoppade som en galning och sminkade mig.. och hörrni, jag var först med att använda bh i klassen! Vilken ära! (trots att alla tjejer hatade mig!)

DU FÅR VÄLJA EN SLÄKTING ATT RESA UTOMLANDS MED FÖR LÅT SÄGA TVÅ VECKOR, VEM VÄLJER DU? mamma!
OM DU FICK GIFTA DIG IMORGON, VAD SKULLE DU SÄGA? "Älskling vill du spela YOUR SONG tack?" I do? Haha. Som tidigare skrivet - den dagen jag väl blir kär då är det faktiskt på riktigt. Jag kan vara flörtig och allt sådant men blir jag kär då är det.. på riktigt. Då finns det inga andra män i denna värld.

DU FÅR EN MAN I VÄRLDEN ATT TRÄFFA OCH PRATA MED, VEM BLIR DET? (SLÄKTING, KÄNDIS, VÄN, BÄSTA VÄN? - VEM SOM HELST!) Lätt som en plätt - BRADLEY COOPER.

FRAMTIDSPLANER? Jag vet inte ens hur min morgondag ser ut i detta nu. HALLÅ? Jag är nervös.

Sådärja, nu ligger en massa svar uppe, hoppas de är till belåtenhet. Jag har valt att ta bort en hel massa frågor då han faktiskt är en offentlig person och det ska visas med respekt? Jag låter vuxen. Ja! Hoppas även att ni gillar det här "formatet" bättre då det var många som inte gillade min stil att publicera förra frågestunden.

Kommentarer
Postat av: lady thirty

kul att få läsa svaren :D

ha en finfin dag!

2011-02-17 @ 10:39:41
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ladythirty/
Postat av: lovisa

sv: jaha då har du tur som har så vita tänder:D haha! jo jag testar lite nu och då:) jag dricker en del kaffe försöker sluta med det:/

2011-02-17 @ 10:48:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Tack det samma :D

2011-02-17 @ 10:55:01
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: MissO

kul att läsa :D

2011-02-17 @ 11:09:00
URL: http://www.finest.se/misso
Postat av: Zami

sv: Hehe okej :D

2011-02-17 @ 11:20:44
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha J! det är ju så gottO men jag har hållit mig ganska bra nu:D

2011-02-17 @ 11:22:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka härliga svar ;) och den där bilden är otroligt fin på dig :)

2011-02-17 @ 11:31:18
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

tack, det är verkligen du med ^^

2011-02-17 @ 11:41:12
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

Trevlig läsning här:)! Kul att du träffar Daniel, han är ju ifrån "min" stad!



www.alexandrastyle.se

2011-02-17 @ 12:05:26
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Alexandra

haha :) vet du någon bra secondhand butik i uppsala?

2011-02-17 @ 12:07:36
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Hanna

kul läsning! :) p.s. jag e avundsjuk på ditt jobb, jag vill också jobba för H&M ju :) hehe

2011-02-17 @ 14:39:31
URL: http://hannalovefashion.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Vad skoj att få veta lite mer om dig =)

2011-02-17 @ 15:45:25
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: anna

Hur gammal är du förresten? :D

2011-02-17 @ 16:27:28
Postat av: Sandra

Hörru, ingen i klassen hatade dig! Hur skulle vi kunna göra det? :)

2011-02-17 @ 17:08:21
Postat av: Anonym

jag fick inga bra svar

2011-02-17 @ 18:38:14
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0