goood morning

mycket skönt att bara sova ut en morgon som denna. solen skiner som aldrig förr, eller den gjorde i alla fall det, bara det är ett stort framsteg! YES! nu skiner den igen faktiskt ser jag här i fönstret.
jag är såå fett nära 1 vecka och 5 dagars lov nu. olala. på tisdag blir det lov och har lov hela v.16 också KAN DET BLI BÄTTRE?
bortskämd? ja visst.

ikväll är det "ett päron till farsa" och jag börjar tro att jag aldrig har sett den, vilket ger resultatet i att jag MÅSTE spela in. ska testa spela in den på dvd:n denna gång ;) yeaaah!
idag händer inte så mycket annars faktiskt, men även denna dag måste man ta itu med.

kom ihåg ett päron till farsa - urbra!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0