inte så bra va?

ni som följer min följetong med att färga hår kan skatta er lyckliga - den fortsätter.
alltså jag har ALDRIG i mitt liv varit med om något liknande.
jag gjorde ju då mitt hår blont, eller rättare sagt ORANGET, alltså jag skrek, men min familj hade roligt å mina vägnar! hahaha. så mycket hemskt.
"malin, akta så du inte bländar mig"
"jag ska bara hämta mina solglasögon..."
och allt liknande, det var knappt att jag fick dela bord med dem när jag skulle äta.
I ALLA FALL insåg jag att jag verkligen inte kan se ut såhär om jag ska bort ikväll, eller rättare sagt jag skrek som en galning typ. aarrrrg!
jag tvättade ur det och jag såg ut som om ni tänker er ett monster i en film ungefär så, och mamma var så snäll och höll med mig! AAAAAH.

såå jag fick gå ner till ica igen och köpa mig en till hårfärg och nu ska vi se om det blir bättre. annars ställer jag in allt jag kan ställa in för kvällen och köper mig en brun färg imorgon. detta är för hemskt jag varnar er, jag tänker ALDRIG visa mig ute såhär och ALDRIG ta ett kort på det heller.
hoppas hoppas det blir bättre.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0