mina damer och herrar - dagens outfit

;) weeeooooo jag har inte skrivit det på länge känner jag. men ack så dålig dag det har varit idag. FY VAD HEMSKT ni förstår helt enkelt inte. det enda bra är att jag får sluta tidigt på torsdag - det är great!
annars är allt neråt, men tur att vi har (hade) choklad hemma idag - MUMS jag åt upp HELA chokladen för att jag fetinbillade mig att jag är jättenyttig nu, (det är bra för hjärtat - o ja ABSOLUT ljuuuus också) haha, eller inte,. men skit samma, man lever bara en gång :) jag kan äta mycket mycket mer....

dagens outfit:
- svart och vit kritstrecksrandiga byxor - hederliga :P
- svart linne
- vit långärmad tunn tröja
- svart väst
- svarta skor
- svart kapp-jacka
PLUS ett inköp idag - mörkblå jacka. mums mycket bra med vårjacka

detta lät faktiskt inte snyggt men jag kände för lite mer (advokatsliknande) kläder idag :D

jag är trött och ska bänka mig framför tv:n, vill inte ens slänga ett öga till pluggandet.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0