ooh no smoortooo!

nej vad tråkigt. pratade precis med min kusin, och NEJ det var inte tråkigt att prata med henne :) hehe, men det var tråkigt för att det hade hänt en sak - FÖR henne. det ordnar sig. I know it.

annars så är det slut för denna säs. tråkigt det också. måste komma med något roligt nu känner jag.
hmm, ska titta lite i VR och läsa min "Ebbas stil" för att se om hon har något att erbjuda mina tankar i sig.
Vissa saker tar jag inte åt mig, men vissa saker stämmer faktiskt.

och JA, jag har hittat ett par skor som jag verkligen BEHÖVER? nej det gör jag inte, verkligen inte.
kan jag motstå dem? nej det kan jag inte, verkligen inte.
blir det köp imorgon? det kan du sätta tårna i skokängan - för det blir det :)
(kanske)

nu ska jag titta matsedeln för morgondagen sedan titta på tv. olala. vi har köpt en ny dvdspelare idag. yyiipppiiee, äntligen fick jag tillbaka min, har varit i vardagsrummet såå YES. den behövdes, tycker inte om att titta på filmer på datorn.

nog om detta. köp cloetta. MUMS vad jag har käkat godis idag - tralala.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0