påskägg

yesss. snygga påskägg gjorde vi också.
mor: en röd stuga med trädgård. mycket vackert.
oscar: en kyckling som kläcktes ur ett ägg. snyggt!
edvin: vet jag faktiskt inte :P haha, men någon leksak kanske.
far: en vacker gubbe. haha ;)
jag: skrev "malin" och gjorde rosa hjärtan PLUS två människor med snygga outfits, den ena hade jeans och en rosa tröja, den andra flickan som var blond hade röd aftonklänning :)
dock blev det så att dessa fick inga ansikten bara en gul fläck "ljushuvud" sa jag och skrattade som aldrig förr. oscar sa då att jag var en tönt/barnslig, men jag tyckte det var skitkul :) haha..
det är familjen det.

Kommentarer
Postat av: debora

låter ytterst intressant. Jag tycker du borde visa dem offentligt för resten av dina läsare, man blev genast nyfiken på de där snygga outfits'en.

2006-04-15 @ 13:58:54
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0