påsklov

som är såå efterlängtat. IGÅR kom det, såå härligt när alla andra skolor i kommunen fortfarande har SKOLA. men inte vi inte ;) tack för det!
såg på grey's anatomy igår också, både mamsen och jag, båda suckar vid tillfällen där man blir såå arg och sur och trött på allt! varför inser de inte bara att de är kära, lättare kan det inte bli, eller?

idag ska jag dock bara ta det lugnt men KANSKE måste jag ändå ta itu med pluggningen, måste sitta varje dag, eftersom på TISDAG bär det av till sthlm, sedan uppsala någon gång där också. se upp i backen för malin attacken säger jag då bara ;) dock måste vi åka buss. dödstrist, jag brukar ju åka flyyyyg.
men vad gör man inte för sina vänner? :D haha

har även insett att jag måste skriva litegrann för killar i denna blogg också, min målgrupp är (som jag tror tjejer) men man vet aldrig, jag hör många killar som är inne på denna, såå det kommer trust me!

nu frulle. massvis. ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Anders

jag gillar ditt upplägg, allt ifrån vad du kommer att äta till vad du anser vara bra och inte med olika serier på tv! detta inslag i din blogg riktar jag inte bara till ditt senaste inlägg utan hela din blogg! den är kanon! ha det fint. Med vänlig hälsning Anders.

2006-04-12 @ 22:35:03
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0