sovmorgon och godmorgon

idag börjar min lektion kl 11.5o dvs jag har Sovmorgon - dagen till ära.
har precis duschat och tänkte ta tio bussen in till city, där ska jag kliva av vid kvantum
och handla godis för 1oo spänn som mamma lämnade på köksbänken.
(är det påsk så är det) och med mina duktiga matematiska förmågor har jag räknat ut att det blir
3,44 kg GODIS. haha det är galet jag vet, men är man fem i familjen måste man ju käka.
PLUS att vi har ju länge på oss att äta upp det också
och PLUS vi kommer att få gäster
nog med bortförklaringar? (det kommer ändå bli så att jag står för den största delen av uppätandet)
bara en parantes.

nääp om man ska ta på sig:
stuprörsjeansen, mina ljusgrå
nya reebokskorna
kanske en randig tröja
svart tunn kort midjejacka
solbrillor
svarta bag'en

ses.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0