vilken miss

vavavavava? vi fick åka hem denna kväll istället, jag blir så less.
jag som verkligen ville till uppsala, men vad gör man då det inte går något annat flyg?
NJAE, JUST PRECIS!

men mysit var det att komma hem till världens sötaste människa till bror som kramas och håller i handen och håller på som aldrig förr och även förvandlat mitt rum till en stor golfanläggning, klubbor och allt överallt, men det gjorde ingenting vi hjälptes åt att ta bort det!
min lilla sötnöt :)

sedan gav han mig det stora röret av smarties - bara för att det är det bästa man kan äta?
och jaaa, jag åt även denna gång dessa stora muffins på arlanda, jag älskar dem såå oerhört!

men aj vad min hals gör ont, men ack vad kul det är på drottningholm! :D

Kommentarer
Postat av: maya

å malin, jag som velat träffa dig!

2006-04-21 @ 23:43:38
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0