well

ja, jag vet, den fungerar inte. konstigt värrre? men jag får väl fortsätta att skriva här antar jag :P
bara det att jag har redan använt upp allting så jag kan inte lägga in mer bilder, smart tänkt malino?
nej nej,. I know

förövrigt är jag liksom såå trött, varit uppe sedan åtta, VAKNADE då så klart och kunde inte somna om.
det gick inte, efter att ha somnat tidigt igår ungefär runt tio framför OC och sedan vaknat upp klockan halv ett för att DÅÅ komma på : jag har inte borstat tänderna, jag har INTE tagit bort sminket etc.
jaaaha, jätteroligt, man är sådär lagomt glad och pigg då? svar nej.

i alla fall har jag varit i staden med familjen och köpte mig ett par ljusa jeans, har inga som jag vill/kan använda längre, såå ett par "Lee" blev det. mycket trevligt. men inte lika trevligt när jag kommer hem och ser att jag tagit "35" istället för "33" på längden. jaja det blir till att växa uppåt i sommar!
jag gillar dem i alla fall..

sedan åkte jag och lillebror till isgalan, det roligaste EVER. jag älskar isgalan, hur bra som helst! verkligen!
såå snart är det mat, min andra bror lagar fläskfilé. mumma.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0