årets varmaste dag?

SJUKT VARMT. ca 30 grader i skuggan och vart spenderar jag dagen... om inte at work. jaså? annorlunda? njet, jag tycker inte det! men men, det är trevligt att se när alla kommer in och handlar att det går faktiskt att använda enbart BIKINI/BADBYXOR i en affär? se där se där!
10-20.15 var schemat för denna dag och imorgon är det arbeta igen som gäller.
sedan är jag ledig onsdag torsdag faktiskt och bara för det kommer det säkert att regna då, skulle inte förvåna mig :P MEN eftersom jag malin OFTAST skriver om positiva saker här i min kära blogg tänker jag absolut inte förändra det. på onsdag och torsdag är det strålande sol här i norr :D UNDERBART!

borta bra men hemma bäst:
ja, visst kommer även jag flytta, om ungefär ett år har jag ny bostad? weird? litegrann om jag får säga det själv, men samtidigt känner man sig stor nog att ta eget ansvar osv.
vart det än bär så kommer detta hus alltid att vara MITT HEM. jag kommer inte känna mig som hemma någon annanstans men däremot kommer det bli kanon det med! :P

läsa vidare måste väl alla göra nu för tiden? I guess.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0