jakten på matlådan

alltså hjälp! haha, jag glömde skriva denna lila incident som hände ungefär kvart i tolv denna dag. jag går ner och hämtar cykeln, sätter fast min matlåda (hederliga makaroner och falukorv) på pakethållaren och känner att jag måste verkligen vara försiktig annars kommer all mat trilla ut, men tänkte inte mer på det utan jag cyklade iväg.
vilket jag aldrig skulle ha gjort.
nedför backen så vet jag precis vart det där stora guppet är men grejen var den att det var så idiotiskt soligt att man fick kisa riktigt med ögonen och därför missade jag helt vart det där guppet var, jag körde RAKT I DET!
hur dum kan man vara?
resultatet kan ni nog förstå vid det här laget, i full fart kör man och matlådan flög iväg i full fart. BAKÅT!
inte nog med det, det kom bilar (såklaaaart) de fick snart veja (heter det så?) undan så att de inte blev attackerade av mina makaroner haha. så mycket sjukt, jag bromsade snabbt med cykeln och sprang tillbaka för att rädda min kära lunch.
en till bil kom och jag vågade inte titta på dem alls. hualigen! haha,
men det händer såklart MIG, vem annars?

jag kände bara att jag skulle dela med mig av detta ;P haha, sedan skrattade jag hela vägen till jobbet.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0